Ursäkta mig!

Sådana här kommentarer kommer ofta, men ja..förlåt för att jag inte har uppdaterat på jätte länge.
Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv på senaste, bla. jag har fått sommarlov ofc! sen har jag sommar jobbat på världens bästa sommarjobb. Jag har också skaffat pojkvän och vi blev tillsammans den 28 Juni. Sedan har jag väl gjort normala saker så som att umgås med vänner, äta, sova m.m. Jag har även fått förfrågan om att sjunga på Lule-Kalaset så det ska jag göra imorgon klockan 19:45. Det ska bli intressant. Och inte nog med det, jag har även fått förfrågan om att följa med till USA och sjunga med en grupp om nått år. Det ser jag verkligen fram emot.
 
Ska snart hämta upp Julia med sport bilen och sen bege mig mot stan där LK är i "full" gång.
Gratis dag = Mycket folk! :D
aja, lovar att skriva fler inlägg och bli mer aktiv (som jag lovat i typ ett år nu) hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0