Avslutning

Som ni kanske märkt har jag haft fullt upp denna vecka. Det är inte förrän nu jag kan ta mig tid till att skriva ett inlägg. Det har hänt så oerhört mycket så man knappt har hunnit registrerat det i huvudet. Men nu är det ungefär en timma kvar till då jag har avslutning och det är sista gången jag träffar min klass som en klass. Låter lite tragiskt men jag är vädigt positiv till att få en ny klass och börja gymnasiet.
Nu har jag har fixat håret och sminket, så jag ska bara klä på mig så är jag klar. Sen kommer hanna och hämtar upp mig. Är lite spänd om hur klassen kommer reagera då detta är sista dagen tillsammans.
Ska klä mig nu så hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0