Mycket på gång

Dagarna går rätt fort ändå. Nu har det gått 13 dagar av sommarlovet, och jag har för det mesta bara tagit det lugnt. Rätt skönt faktiskt. Har spenderat mestadels av tiden med min bror. Sen har jag möblerat om i lill rummet, (det rummet som gränsar till mitt rum och min toalett). Så nu har jag en vit bokhylla där med album från min födsel.
Tack så jätte mycket min mormor för att du har gjort album från då jag föddes till nu. Jag är så tacksam för det<3
Jag har också hunnit med att hjälpa mamma som bara blir bättre och bättre. Nu går hon bara med en krycka och hon kan ställa ner hälen på marken.
I alla fall, imorgon är det midsommarafton och mina planer är att åka till Hagaviken och fira. Det är vid en stuga nere vid vattnet, underbart läge. Måste bara få med att det är min mammas kompis som äger den stugan, ja..varför vet jag inte men grillning och fest blire ;)
Det är också tivoli vid coop i helgen och jag ska gå med Julia, är det tänk. Sen så får vi se vad jag hittar på härnäst. Sen kommer också vännen Hanna hem om 9 dagar. Lite avis att hon är i Turkiet nu, men ja..klaga ska jag inte göra nu eftersom jag ska till Grekland den 4e augusti ;>
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0