Uppdatering

Då har man uppdaterat blorren lite, som ni kanske märkt. Kan inte fatta att jag har haft kvar snön ända tills nu. Det är ju för sjutton gubbar sommarlov. Kanske inte världens varmaste, men det har ändå varit nån bra dag under veckan då det var varmt.
Jag har inte heller varit så aktiv, förekommer rätt ofta det. Men jag har ju ett liv utanför bloggen också där jag umgås rätt mycket med Julia. Sen har min underbara morsa gjort illa benet/vaden. Nå muskel saker i vänster vad har släppt, så henne får man passa upp på väldigt mycket.
Kan också nämnat att jag sov inget i natt. Var uppe hela natten och hoppade in i duschen vid 06:20. Julia sov över och skulle på något klockan 08:30 så henne fick man dra upp då man klev ur duschen. Vi käka frukost och sen drog hon. Efter det for jag och min brorsa och gjorde lite saker. Då vi kom hem la jag mig ute i utemöblerna och somna. Mamma min kom senare ut och väckte mig, så då gick jag naturligtvis till soffan och somna om..vaknade halv sju och insåg att jag sovit bort hela dagen. Bokstavligen..hela dagen!
Aja, får tvinga mig i säng snart för att kunna stiga upp tidigt imorrn.

Men i alla fall, nu har jag gjort om bloggen och den ser helt ok ut i mina ögon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0