T&S

alltså sååå nära! snart åker jag och min mamma ner till stockholm och spelar in Trinny & Susannah Stylar om Sverige. Kan knappt fatta att jag ska vara med i ett TV program. Det har inte klickat i hjärnan än. I alla fall, då vi åker ner får vi ta med oss några anhöriga och det blev min kära mormor, min mammas brorsa och hans fru Lisa, som vi kallar henne. Läs gärna hennes blogg här! Hon heter egetligen Elisabeth.
Sen tar jag också med min fina vän Hanna! En gratis resa ner till stockholm för att träffa Trinny & Susannah låter väl inte helt fel? Hon blev då jätte glad då jag fråga henne. Känns kul att hon uppskattar det :)
iiiiiiiiiih. snart där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0