Tv star next?

Går dagen var helt fantastisk. När man kom fram till filmhuset kände man att detta är verkligehet, att jag och min mamma ska va med i TV. Vi blev tagna till en loge där mackor, smoothie, godis, kakor, ja..you name it, fanns!
Sen efter vi fått något i magen började allt komma eftersom. Vad som hände kan jag tyvärr inte berätta för då avslöjar jag programmet. Men det jag kan säga är att man kände sig verkligen i centrum. Man blev uppvaktad helatiden. Om man bad om ett glas vatten hade man det i handen på mindre än en halv minut. Hår stylisterna höll på med håret, sminköserna höll på i ansiktet, någon höll på med naglarna, även om man inte har så mycket naglar.. Men alltså guh vad kul det var. Once in a lifetime typ. Inget jag ångrar att jag gjort.
Ni får kolla på programmet efter jul. Det kommer vara första programmet i säsong 3! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0